Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



tirsdag 28. juni 2016

Blue Beauty

Vakker bifftomat som får blåsorte sjatteringer på tomaten. Sorten bærer godt med frukt, og smaken er nydelig. En god tomat på skiven eller til varmebehandling. Fruktene veier mellom 200 - 300 g. Planten blir ca 170 cm høy.
En god tomatsort!

Indeterminate
Farge: Rød med blå/sorte sjatteringer
Sort: Biff
Sen
Drivhus



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar